Tiskové zprávy

Filtrování:
Rok:
Měsíc:
Záchrana klíčových dálničních projektů v poslední chvíli! Parlament dal zelenou přípravě úseku D1 Přerov-Říkovice D49 Hulín-Fryšták
V Poslanecké sněmovně i Senátu zavládl rozum. Lidé dostali přednost před křečkem. Parlament v poslední chvíli zachránil osud přípravy dálničních úseků D1 Přerov – Říkovice a D49 Hulín – Fryšták....


Proběhl XI. ročník Mezinárodní konference v oblasti dopravy
V Luhačovicích se uskutečnil již jedenáctý ročník mezinárodní konference „Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“. Odborníci zde řešili důležité otázky řízení a financování staveb, ale také to, jak zrychlit přípravu prioritních infrastruk......


Libor Lukáš: Musíme řešit nedostupnost bydlení a vysoké ceny energií, ne omezovat svobodu a zadlužovat budoucí generace
Do voleb vstupuje s číslem osm a jako jediná politická formace má včele hnutí velmi charismatickou ženu. Formace Trikolora Svobodní Soukromníci zároveň zůstala jediným hnutím, které hlasitě hájí tradiční konzervativní hodnoty, prosazuje nízké daně, razantní zeštíhlení by......


Otevřený dopis předsedovi spolku Děti země, ekologickému aktivistovi Miroslavu Patrikovi
Vážený pane předsedo, obracím se na Vás tímto otevřeným dopisem nejen jakožto předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě (SRDIM), ale především jménem deseti tisíc občanů Přerova a blízkého okolí....


iDnes.cz / Odchod Klause mladšího byl úskok, myslí si krajský lídr Trikolory Lukáš
Nejvíce se zapsal do povědomí lidí jako zlínský hejtman, kterým byl za ODS v letech 2004 až 2008. Později dvakrát neúspěšně kandidoval do Senátu, jednou za ODS a jednou za Soukromníky. Teď je Libor Lukáš členem Trikolory a současně krajským lídrem formace Trikolóra Svobodní......


Pomáhat nefachčenkům? Kdo nepracuje, ať nejí. Jedněm sponzorujeme flákání, pro jiné nemáme peníze na léčbu
O nutnosti reformy systému vyplácení sociálních dávek hovoří politik Trikolóry, bývalý hejtman Zlínského kraje, Libor Lukáš. (TSS) „Chceme např. podmínit vyplácení sociálních dávek řádnou školní docházkou dětí či prokazatelnou pracovní aktivitou,“ říká. Covidovo......


Libor Lukáš: Výstavba dálnic? Hlemýždí tempo, špatné zákony a šílená byrokracie
O zrychlení výstavby dálnic se mluví již mnoho let. Podle dopravního experta Libora Lukáše je jedinou cestou, jak zásadním způsobem pohnout s investicemi do dopravní infrastruktury, odvážná změna legislativy. „Dnes ‚ekoteroristé‘ pouze bravurně zneužívají liberální legis......


Dokončení D1 u Přerova podpořilo na 10 tisíc lidí. Proti jsou jednotlivci. Dálnice tak končí v poli…
Dokončení D1 v úseku Přerov – Říkovice podpořilo na 10 tisíc spoluobčanů, kteří na Přerovsku, žijí, pracují nebo jím pravidelně projíždějí. Proti jsou jednotlivci. Dálnice D1 u Přerova tak končí v poli namísto toho, aby výrazně ulevila neudržitelné dopravní situaci ......


„Už ve mě bouchly saze“, říká Libor Lukáš a podal prostřednictvím advokáta JUDr. Zdeňka Koudelky návrh na zrušení čerstvého opatření MZČR soudem
Libor Lukáš (Trikolóra) podal o víkendu prostřednictvím advokáta JUDr. Zdeňka KoudelkyNejvyššímu správnímu soudu návrh na zrušení mimořádného opatření ministra zdravotnictví Petra Arenbergera účinného od pondělí 24. 5. 2021, kterým ministerstvo zdravotnictví znovu zavír......


Zblbnutí elit. Lidé toho už mají dost. Život v kleci musí skončit. Lukáš z Trikolóry si nebral servítky 14. 4. 2021 16:25 ROZHOVOR Emeritní hejtman Zlínského kraje a tamní předseda hnutí Trikolóry Libor Lukáš je přesvědčený o tom, že zákazem nočního vycházení ani zák......


Lukáš (Trikolóra): Máme svůj COVID plán
Dámy a pánové, už rok žijeme ve zvláštní době. V době, která je charakteristická strachem o naše zdraví, v době, kdy jsme brutálně omezováni na občanských právech, v době kdy dochází k selhávání veřejné správy, což je znakem pro selhání elit na všech úrovních. Mys......


V případě délky povolovacích řízení jsme až na 154. místě na světě za Hondurasem a Pobřežím Slonoviny, říká Libor Lukáš
Před několika dny spatřila světlo světa nová vládní strategie zaměřující se na rozvoj dopravy v následujícím období. O úplně nový dokument se ale nejedná. Navazuje totiž na strategii z předchozího období a podle některých názorů se ani její obsah od té minulé příliš......


Nová DOPRAVNÍ POLITIKA ČR2021-2027 (DP). Komentář SDRUŽENÍ PRO ROZVOJ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY NA MORAVĚ....


Pokud Sputnik schválí SÚKL, nakoupit a očkovat. Na Evropskou Unii nečekejme, jsme suverénní stát!
Za rok pandemie jsme z rozpočtu odčerpali bilión korun z našich daní. Jsme nejlepší v promořování populace na celém světě. A přesto stát neplatí Čechům ochranné pomůcky a firmám testy. Smutnou bilanci české vládě v koronavirové krizi vystavil Libor Lukáš, bývalý zlínsk......


Ve Škodovce se pracovat může, tak proč ne v restauraci? Úředníci? Ti sedí doma. Čekají nás velké změny, myslí si Libor Lukáš z Trikolóry
Skončila doba blahobytu a odzvonilo řadě ekonomických principů, které jsme pokládali za automatické. Podle Libora Lukáše z hnutí Trikolóra se pandemie covid-19 stane milníkem, který v mnohém překreslí globální ekonomické prostředí....


Úvodem

Pokud bych si měl vybrat motto, které mne nejlépe vystihuje, pak jsou to dvě slova – „aktivní cesta“. Tento slogan zahrnuje v podstatě vše, co ve svém životě konám a činím.

Vždy jsem se snažil být aktivním člověkem, jsem jím i nyní a hodlám být také nadále. A pokud něco opravdu nesnáším, pak je to lidská blbost a lhostejnost. Tolik k výrazu „aktivní“. A proč „cesta“? Protože si pod ní nemusíme představit jen životní pouť, ale také pohyb a dopravu. Svou původní profesí jsem stavař se specializací na dopravní infrastrukturu. Právě stavbám cest a zlepšování situace v oblasti dopravní infrastruktury jsem zasvětil značnou část svého profesního života. V neposlední řadě se vždy snažím najít cestu, která spolehlivě vede k cíli. Tu nejlepší cestu, která bude prospěšná i širokému okolí.

Jsem patriot a mám velmi kladný vztah k regionu, ve kterém žiju. Nehodlám někde v koutě přihlížet tomu, aby měla naše krásná Morava nálepku pohraniční oblasti. Je třeba region hospodářsky pozvednout a zajistit i v současné nelehké době lidem lepší podmínky k životu, vzdělání i práci, ale také k jejich sociálnímu, kulturnímu i sportovnímu vyžití.

A důležitou cestou k tomuto cíli je také kvalitní dopravní infrastruktura – o tom jsem vždy byl a jsem pevně přesvědčen, a dělám ze svých pozic (například jako dlouholetý předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, jehož jsem zakladatelem) v tomto směru vše, co umím, a co je možné. A výsledky jsou znatelné, přestože vinou nesmyslně nastavených byrokratických bariér či neustále brojících aktivistických skupin nejde vše tak rychle jak bych si přál. Přesto se však projekty české dopravní infrastruktury stále posouvají kupředu a konečně stavíme a stavět budeme (např. dálnice D55, D1, D49).

pokračovat ve čtení