Fotogalerie

Filtrování:
Rok:
Měsíc:

Předávání petice za dokončení D1 u Přerova představiteli SRDIM na půdě PSPČR jejímu předsedovi Radkovi Vondráčkovi
 
Předávání petice za dokončení D1 u Přerova představiteli SRDIM na půdě PSPČR jejímu předsedovi Radkovi Vondráčkovi
 
Předávání petice za dokončení D1 u Přerova představiteli SRDIM na půdě PSPČR jejímu předsedovi Radkovi Vondráčkovi
 
Předávání petice za dokončení D1 u Přerova představiteli SRDIM na půdě PSPČR jejímu předsedovi Radkovi Vondráčkovi
 
Trikolóra - Ideová konference
 
X. ročník Mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
X. ročník Mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
X. ročník Mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
X. ročník Mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
X. ročník Mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
Výstavba dálnice D55 Babice-Staré Město byla zahájena
 
Výstavba dálnice D55 Babice-Staré Město byla zahájena
 
Výstavba dálnice D55 Babice-Staré Město byla zahájena
 
Výstavba dálnice D55 Babice-Staré Město byla zahájena
 
Přednáška Libora Lukáše na téma: "Dopravní infrastruktura na Moravě"
 
IX. ročník mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
IX. ročník mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
IX. ročník mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
IX. ročník mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
IX. ročník mezinárodní konference „Střední Morava - křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“
 
Moravské dopravní fórum 2019 / Olomouc
 
Moravské dopravní fórum 2019 / Olomouc
 
Moravské dopravní fórum 2019 / Olomouc
 
Moravské dopravní fórum 2019 / Olomouc
 
Podporovatel: prof. Ing. Petr Sáha, CSc.
 
Podporovatelé: Miroslav Gureň, Ing. Jaromír Sýkora, Hynek Roch, Petr Bilavčík
 
Podporovatel: MVDr. Stanislav Mišák
 
Podporovatel: Mgr. Petr Gazdík
 
Podporovatel: Ing. Radek Henner
 
Podporovatel: MUDr. Lubomír Nečas
 
Zahájení obchvatu Otrokovic (D55)
 
Zahájení obchvatu Otrokovic (D55)
 
Zahájení obchvatu Otrokovic (D55)
 
Zahájení obchvatu Otrokovic (D55). Libor Lukáš s předsedou poslanecké sněmovny ČR
 
Zahájení obchvatu Otrokovic (D55). Libor Lukáš s ministrem dopravy ČR
 
Memorandum o vzájemné spolupráci na infrastrukturním projektu Mimoúrovňové křížení I/50 Kunovice – Uherské Hradiště – Staré Město.
 

Úvodem

Pokud bych si měl vybrat motto, které mne nejlépe vystihuje, pak jsou to dvě slova – „aktivní cesta“. Tento slogan zahrnuje v podstatě vše, co ve svém životě konám a činím.

Vždy jsem se snažil být aktivním člověkem, jsem jím i nyní a hodlám být také nadále. A pokud něco opravdu nesnáším, pak je to lidská blbost a lhostejnost. Tolik k výrazu „aktivní“. A proč „cesta“? Protože si pod ní nemusíme představit jen životní pouť, ale také pohyb a dopravu. Svou původní profesí jsem stavař se specializací na dopravní infrastrukturu. Právě stavbám cest a zlepšování situace v oblasti dopravní infrastruktury jsem zasvětil značnou část svého profesního života. V neposlední řadě se vždy snažím najít cestu, která spolehlivě vede k cíli. Tu nejlepší cestu, která bude prospěšná i širokému okolí.

Jsem patriot a mám velmi kladný vztah k regionu, ve kterém žiju. Nehodlám někde v koutě přihlížet tomu, aby měla naše krásná Morava nálepku pohraniční oblasti. Je třeba region hospodářsky pozvednout a zajistit i v současné nelehké době lidem lepší podmínky k životu, vzdělání i práci, ale také k jejich sociálnímu, kulturnímu i sportovnímu vyžití.

A důležitou cestou k tomuto cíli je také kvalitní dopravní infrastruktura – o tom jsem vždy byl a jsem pevně přesvědčen, a dělám ze svých pozic (například jako dlouholetý předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, jehož jsem zakladatelem) v tomto směru vše, co umím, a co je možné. A výsledky jsou znatelné, přestože vinou nesmyslně nastavených byrokratických bariér či neustále brojících aktivistických skupin nejde vše tak rychle jak bych si přál. Přesto se však projekty české dopravní infrastruktury stále posouvají kupředu a konečně stavíme a stavět budeme (např. dálnice D55, D1, D49).

pokračovat ve čtení