Tiskové zprávy

Žilina - 01.06.2017
D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska

D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska
Stručné shrnutí přípravy česko-slovenského dopravního projektu D49/R6 (viz příloha níže), jehož realizaci již několik let úspěšně blokují ekologičtí aktivisté. Kdo můžete pomozte v tomto nekonečném zápase o podobu a tempo rozvoje ČR.
 
Eklogičti aktivisté bezohledně útočí ve Zlínském kraji na veřejný sektor, útočí na oprávněné zájmy občanů usilující o přirozený rozvoj ve svých územích ve kterých žijí a stále se nic neděje-panuje pocit letargie a je "podezřelý klid - klid před bouří"...!?
 
Do kdy umožníme beztrestné počínání samozvanců z otrokovického spolku "EGERIA", systematicky paralyzovat a rozvracet proces přípravy dálnice Hulín-Fryšták (D49) směrem na Slovensko (R6)?
 
Naši ctihodní a nezávislí soudci bohužel tuto promyšlenou sabotáž hrstky našich "bezohledných" spoluobčanů neprohlédli a na jejich podnět rozhodli o předběžném opatření ve prospěch ochrany "křečka polního" !
 
Kde stojí v tomto kontextu obrana a ochrana obyčejného člověka ?
 
Nastal čas se vůči jejich destruktivnímu způsobu chování sjednotit, dostatečně silně vymezit a potřebnou infrastrukturu vybudovat. Je čas zkrotit aktivisty, samolibé individualisty s destruktivními móresy, je třeba dát hlasitě najevo, že toho všichni UŽ MÁME DOST!

Fotogalerie

D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska
 
D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska
 
D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska
 
D49 – R6 a rozvoj střední Moravy a Slovenska
 

Soubory ke stažení


Úvodem

Pokud bych měl popsat příběh mého života, jeho podstatná část se bude točit kolem slova cesta.

Za prvé – původní profesí jsem stavař se specializací na dopravní infrastrukturu. Za druhé, stavbám cest jsem zasvětil značnou část profesního života. A za třetí: vždy se snažím najít cestu, která spolehlivě vede k cíli. Mým dlouhodobým velkým cílem je, aby naše část Moravy ztratila nálepku regionu v pohraničí, aby se hospodářsky pozvedla, byla stabilní i v nejistých ekonomických dobách, zdejší lidé měli dobré výplaty, lépe se jim cestovalo za prací, do škol, k lékaři, za kulturou…

A důležitou cestou k tomuto cíli je také kvalitní dopravní infrastruktura – o tom jsem byl vždy pevně přesvědčen. Jako stavař i jako politik. Kontinuálně i dnes, především z pozice předsedy Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, proto dělám pro její rozvoj vše, co umím. A myslím, že jsou za námi vidět výsledky. Třeba i z toho důvodu, že se nebojíme za dobrou věc rvát. Nemůžeme stát v koutě a útrpně přihlížet, jak nám hází klacky pod nohy několik osamocených aktivistů a se vším smíření, rozpačití politici.

Rozhodl jsem se proto kandidovat do Senátu. V něm budou moje snahy posunout věci vpřed umocněny. Musíme prostě udělat mnohem víc, co je k rozvoji našeho regionu skutečně potřeba. Věřím, že se svou vizí našeho regionu jako dobré adresy pro život nejsem sám. Proto jsem otevřen všem podnětům od vás všech, kteří sledují stejný cíl. Společně uděláme pro náš region pořádný kus práce. Protože je náš.

Libor Lukáš
(lukaszlin21@gmail.com)